20 מאי 20233 דקות

מיינדפולנס במיטה שלי

איך שאנחנו נכנסים למוד של סקס, אני מרגישה שמתחיל המרוץ לאורגזמה. שזה הדבר הכי חשוב במיניות שלנו. נכנסים למיטה עם איזה צ'ק ליסט שחייבים לעבור על כל השלבים כדיי שיהיה טוב. כדיי שכולם יהיו מרוצים.

המטרה- אורגזמה. איך? חדירה.

לא משנה אם יש משחק מקדים ארוך, אם אין חדירה זה פשוט לא זה.

אז איך אפשר לשפר את הסקס מבלי שהמטרה תהיה אורגזמה בחדירה?

אפשר לשנות ולא על ידי שינוי תנוחות או משחקי תפקידים. יש דרך נהדרת, הדורשת תשומת לב ומיקוד. היא לא קור

ת ברגע אבל מבטיחה שיפור משמעותי ברמת האינטימיות המינית.

מיינדפולסקס. מין מודע. מין נוכח. מין קשוב.

סקס מודע מתייחס לתרגול של הכנסת תשומת לב לחוויות המיניות שלך. זה כולל נוכחות מלאה, מודעת ומעורבת ברגע, במהלך הפעילויות המינית. מין מודע יכול לשפר את הקשר בין בני הזוג, להגביר את ההנאה ולהעמיק את האינטימיות.

התרגול של סקס מודע משלב אלמנטים של תשומת לב, כמו תשומת לב לתחושות, רגשות, מחשבות והרגע הנוכחי. זה כרוך בטיפוח גישה לא שיפוטית, קבלת חוויות כפי שהן מתעוררות ללא התקשרות לתוצאות, ועיסוק בתקשורת פתוחה עם בן הזוג.

על ידי הכנסת תשומת לב למפגשים המיניים, אפשר יכול להעמיק את המודעות לתחושות הפיזיות והרגשיות במהלך יחסי מין. מודעות מוגברת זו יכולה להוביל לחוויה מינית מספקת ומחוברת יותר, כמו גם לתחושת אינטימיות ונוכחות מוגברת עם בן.ת הזוג.

סקס מודע הוא תרגול אישי, ויכול להיות שכל אחד יגיב אחרת, לכן, זה חיוני לתקשר ולבסס רמות הסכמה ונוחות עם בן.ת הזוג שלך בעת חקירת סקס מודע ביחד.

לפני שילוב מיינדפולנס בחוויות המיניות שלך, יש לזכור כמה נקודות מפתח:

חינוך וחקירה עצמית: קחו את הזמן כדי ללמוד ולחקןר על מיינדפולנס והיתרונות שלו. כדיי לתרגל מיינדפולנס נדרשת סבלנות ומאמץ מתמשך. אל תוותרו על מחקר בנושא על ידי ספרים, מאמרים, או אפילו הדרכה מאיש מקצוע.

הסכמה ותקשורת: שיחה על כוונותיך לשלב מיינדפולנס בחוויות המיניות שלכם ואל תוותרו על הסכמה ברורה למחקר וגילוי משותף. מיינדפולנס הוא עולם שלם הדורש התגייסות וכוונה. שוחחו על כך. שום דבר לא מחליף שיחה על תחושות ורגשות בגילויים חדשים.

אזורי נוחות אישיים: רמת הנוחות של כולם עם מיינדפולנס ומיניות עשויה להשתנות. היו פתוחים לדיון על גבולות, העדפות וכל דאגה שעלולה להתעורר. חיוני לכבד אחד את הגבולות של זה ולהמשיך בקצב שמרגיש נוח לשני בני הזוג.

מוכנות רגשית: סקס מודע יכול להעלות רגשות וולחשוף פגיעות. במערכת יחסים בטוחה ויציבה יהיה קל יותר ליצור סביבה בה תוכלו לדבר באופן גלוי על הצרכים והרגשות שלכם.

סבלנות ותרגול: מיינדפולנס היא מיומנות המתפתחת עם תרגול. היו סבלניים עם עצמכם ועם בן הזוג שלכם בזמן שאתם חוקרים את הגישה החדשה הזו למין. אמצו את תהליך הלמידה, ואל תתייאשו אם לוקח זמן לשלב מיינדפולנס בחוויות המיניות שלכם.

אי התקשרות לתוצאות: מיינדפולנס מדגישה את נוכחות הרגע במקום להתמקד בהשגת תוצאות או מטרות ספציפיות. שחררו ציפיות ובמקום זאת טפחו חשיבה של סקרנות, חקר וקבלה. גישה זו יכולה לעזור לך לעסוק באופן מלא בחוויה ולאמץ את הדרך במקום להתבסס על תוצאה מסוימת.

טיפול עצמי וחמלה עצמית: עיסוק במיינדפולנס במהלך יחסי מין עשוי להעלות רגשות ותחושות שונים. תרגל טיפול עצמי וחמלה עצמית, הרשה לעצמך לחוות כל מה שמתעורר ללא שיפוט. היו אדיבים לעצמכם ולבן הזוג שלכם לאורך כל התהליך.

תכלס- מה עושים?

הנה כמה נקודות שיכולות לתת לכם כיוון לתחילתו של תרגול:

האטו והתענגו: האטו את קצב האינטראקציות המיניות שלכם. התמקדו בהנאה ובאינטימיות של כל רגע, במקום למהר לעבר מטרה. התענגו על התחושות והקשרים כשהם מתגלים, וערכו משחק מקדים (שיכול להפוך להיות הדבר עצמו) כדי לבנות ציפייה ולהגדיל את עומק החוויה שלכם.

תקשורת וחיבור: סקס מודע כרוך בתקשורת פתוחה וחיבור עם בן הזוג שלך. עסוק בדיאלוג כנה ואותנטי לגבי הרצונות, הגבולות וההעדפות שלך. שמרו על קשר עין, הקשיבו בתשומת לב והגיבו בנוכחות ובאמפתיה. השתמשו במילים כמו: נעים לי, כיף לי, אני אוהבת ש... זה מסקרן אותי, זה מפחיד אותי ש... זה גורם לי ל...

מגע מודע: כאשר נוגעים בבן הזוג, הביאו את מלוא תשומת הלב שלכם לתחושות הפיזיות ולקשר ביניכם. השתמשו במגע קל, חקרו את גופם בסקרנות ובתשומת לב. שימו לב איך בן הזוג מגיב והתאם את המגע שלכם בהתאם.

חיבור רגשי: מיינדפולנס במין כרוך גם בטיפוח חיבור רגשי. אפשרו לעצמכם להיות פגיעים ונוכחים רגשית עם בן הזוג. שתפו את הרצונות שלכם, הביעו חיבה וצרו מרחב של אמון ואינטימיות.

מיינדפולנס הוא תרגול הדורש סבלנות ומאמץ מתמשך. מדובר בהבאת המודעות שלך לרגע הנוכחי, קבלה ללא שיפוט, ולהעמיק את הקשר שלך עם עצמך ועם בן הזוג. עם הזמן והתרגול, תוכלו לשפר את החוויות המיניות שלכם, באופן אישי וזוגי וכך וליצור גישה מספקת ומתחשבת יותר לפיתוח וצמיחה אינטימית.

אז שניה לפני שאתם רצים לקו הסיום, השקיעו עוד מחשבה ותשומת לב ותרגלו נוכחות. זה משתלם.

ענת סלע (MA)

יועצת זוגית ומינית

מומחית למערכות יחסים

    1090
    1