top of page

חמשת הצעדים למציאת זוגיות


נכון גם למי שמצאה את האחד שלה...

רווקות יקרות, עכשיו, ממש עכשיו מתחילה ענת הקטיף. מה זה אומר?

אחרי החגים זאת התקופה הכי טובה והכי נכונה למצוא זוגיות.

נגמרה הסאגה המשפחתולוגית, נגמרו הארוחות, ומתחילים להבין שלא רוצים להגיע לארוחת חג הבאה ללא...

אז, אני לא יודעת אם אני מחדשת לך או לא, אבל יש נקודת הנחה שאת חייבת Kצאת ממנה בבואך למצוא את האחד שלך. אני רוצה להתחיל מהסוף. גברים הם יצורים פשוטים. פשוטים להפעלה, פשוטים לעבודה, פשוט פשוטים.

אז איך זה שיש כל כך הרבה מורכבות במערכות יחסים?

נשים, הן אלה שהופכות הכל למורכב יותר. מורכב לתפעול, מורכב לעבודה ומורכב למורכב יותר. נשות ישראל היקרות אני יוצאת בקריאה נרגשת! זה רק אנחנו שמשגעות אותם, חושבות יותר מדיי ומנסות לנתח את מה שלא באמת קיים שם.

המשפטים שהם אומרים, אין בהם נסתר. אין למה התכוון המשורר. יש "מה שאת רואה זה מה שיש".

מה זה אומר יצורים פשוטים? קבלי. גזרי ושמרי...

גברים חייבים לצוד. או לפחות לחשוב שהם ציידים. את לא יכולה לעשות את העבודה במקומם. הם צריכים לחזר אחרייך, לעשות הרבה כדיי להשיג אותך. זה לא אומר להיות ביצ', ממש לא! אלא פשוט לתת להם לעשות את העבודה ולהיענות בהתאם. הוא לא עושה את העבודה? הוא כנראה לא מעוניין... תחשפי פחות תקבלי יותר. ככל שתחשפי פחות את הקלפים שלך, הוא יעשה מאמצים גדולים יותר על מנת לחשוף אותם. הרעיון הוא לא להתפתות לזה מהר. לחשוף, אבל לאט. אם זה זה, יהיה לו את כל החיים לגלות עלייך עוד ועוד דברים. זה ישרת את שניכם .

עובדה: גברים מפעילים רק אונה אחת ליצירת תקשורת. בשנייה הם יערכו חישובים, ונתונים מדעיים כאלה ואחרים. הפעלת המערך הלוגי שלהם תמיד תהיה שם. אנחנו הנשים, מתקשרות על ידי הפעלת שתי האונות במוח שלנו. לכן התקשורת שלנו תמיד תהיה עמוקה יותר ומתפלספת יותר. אל תצפי ממנו שיצליח להגיע לאותה רמת תקשורת כמוך. מה שאת מביאה זה מצויין עבור שניכם. החוכמה היא לדעת שביולוגית, אין מה לעשות עם זה . פשוט לקבל את העבודה הזאת. ואם הוא אומר משהו אחד הוא מתכוון בדיוק לזה. אין מה לנתח את מה שלא נאמר, אין באמת בין השורות. רק אחד מחזר. רמז - זאת לא את! עם כל הכבוד לשוויון, נשים יקרות - זה אנחנו עם הפמיניזם שלא עובד שזה מגיע לחיזור, זוכרות? יצורים פשוטים? הם חייבים לצוד... שיתאמץ! פשוטו כמשמעו. אולי הגברים שקוראים שורות אלו יאהבו פחות את הרעיון הזה, אבל זה כל כך נכון. ומי שירצה אותך יבחר להתאמץ. זה בדוק. כן, שיתאמץ להיפגש איתך, יתאמץ להתקשר אליך ולשאול לשלומך, יתאמץ להגיע בלבוש נורמאלי, לשלם עליך בדייט ראשון, ופשוט לעשות מאמץ לטובת הקשר. אל תמהרי לתרץ את התנהגותו. ל"למה הוא לא פועל כפי שאת רוצה שהוא יפעל"... אנחנו מהר מאוד דואגות לתת להם תירוצים ולהצדיק את חוסר התגובות שלו, היעדר הזמן שלו לקשר, ובאופן כללי סלחניות מאוד לגבי התנהגויות שלא אמורות לעבור שום סף. זה לא אומר לחנך אותם. למרות שיש לנו נטייה לעשות זאת. זה אמור להדליק אצלך נורות אזהרה ברורות לכך שדברים לא עובדים כמו שאת רוצה. תמד יש זמן להתקשר, לסמס, לשלוח איזה אימוג'י. אם את לא נמצאת אצלו מתחת לרדאר, כנראה שאת פחות מעניינת אותו. לא משנה מה תעשי, הוא כנראה לא באמת בקטע שלך. מציאת זוגיות באפליקציות היא תהליך סיזיפי מייגע ומתיש.

כך שלעיתים נדמה שלמצוא זוגיות זה נס. אבל הוא קורה. יש עדיין יותר זוגות מאשר בודדים, כך שזה קורה. זה רק דורש עבודה. ועבודה נכונה. ההבדל הקטן בין לעשות את הדבר הנכון לבין לעשות את הדברים הנכונים. תחשבי על זה. הנס הבא יהיה שלך. אני בטוחה.

ענת סלע (MA)

מומחית למערכות יחסים.

טיפול זוגי

גישור משפחה וגירושין

אימון למציאת זוגיות.

132 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page