top of page

כדיי ליצור את הקליק - צריך ללחוץ עליו


בליינד דייט. עד כמה אפשר לצמצם את העיוור?

היום המונח בליינד דייט קיבל משמעות אחרת. פעם, לא לפני שנים רבות, לצאת לפגישה עיוורת היה דבר נועז. היו שיחות טלפון, מדברים קצת, מתרשמים מהבחור או הבחורה ואם זה נשמע - יוצאים לפגישה.

נועז משהו אה? "לבזבז" פגישה על מישהו שאפילו לא ראיתי את פרצופו...

ברשת, אפילו מרחוק מאיזה מסיבה שהוא השתתף בה, או מכרים משותפים מאירוע כלשהו. היום, סיכויים קלושים שלא תוכלו לראות בתמונה את מי אתם הולכים לפגוש. גם אם הוא מתחכם, ואין לו פרופיל פייסבוק, (רק על זה אולי שווה להרים גבה), נניח ולא שם תמונה באתר הכרויות, או הכירו בניכם, תמיד תוכלו לדוג איזו תמונה שלו

אני שמה את התמונה הכי שווה שלי. זאת שאני נראית בה הכי רזה. בסיטואציה הכי לא מבוימת. שיהיה אמיתי. ברור. אז

איזה שפע של בנות! וכולן נראות מעולה. מה הסיכוי שלי באמת להתעלות על כאלו תמונות?

האמת, זה ממש לא משנה.

מה שחשוב הוא שאת תיראי מעולה, שיראו את המיטב שלך, בפוזה הכי נכונה, בלוק הכי שווה שלך.

אם יש פה צדקנים שאומרים שהמראה הוא לא הדבר החשוב, אגיד - נכון. הוא הדבר הכי חשוב שיש.

זהו כרטיס הביקור שלנו. הוא מעיד על אופיינו (כן), על הביטחון עצמי שלנו ולעיתים על התחביבים שלנו.

למה כל כך חשוב לשים תמונה שבאמת תייפה את המציאות? שתראה את הכי טוב שלי, גם אם אני לא נראית מאופרת, לבושה במיטב בגדיי ביום יום?

בשוק הפנויים פנויות, יש שפע רחב ותחושה מבלבלת של מבחר עצום - "רק לגשת ולקחת".

ומי שלא ראה אותך מעולם יתרשם דבר ראשון מתמונתך. . את לא יכולה להרשות לעצמך לא להיות בולטת באופן כזה שמי שירצה לגשת, יהיו לו ספקות או תהיות. (את הבחירה הסופית אני משאירה לעצמי), אבל אני לא רוצה לחסום אנשים מלפנות אליי.

אז הנה כל מה שנכון לעשות בבחירת תמונת פרופיל מתאימה:

באופן כללי - יש לעלות 2-3 תמונות. האחת צריכה להיות של הפנים (מותניים ומעלה), השנייה של כל הגוף, שלישית, אחת שמתארת אירוע, או חוויה שעברתם.

היישירי מבט:

תמונה קרובה של הפנים - תעשי טובה לעצמך - לא סלפי!!! לא אותה תמונה בה את מחזיקה את הטלפון ישירות מול הפרצוף, או הכי רחוק שהיד שלך יכולה להגיע עם הטלפון וללחוץ קליק..... מעטים הפרצופים שיוצאים פוטוגנים מתמונה כזאת. (אלא אם כן, את לבושה בשמלת אוסקר, איפרו אותך טובי המאפרים, עיצבו לך את השיער ואת פשוט כוכבת הוליווד). NOT!!

הטי מעט את הסנטר כלפי מטה, העלי את המבט למצלמה ו - קליק!

נשים - במחקר אחרון שנעשה באתרההכרויות OK CUPID, הראה כי מבט ישיר למצלמה מזמין יותר פניות מאשר מבט מוטה הצידה או לכל מקום אחר שאינו המצלמה עצמה.

גברים - נוטים פחות לשים תמונה כשהם מחייכים. חבל. נשים פונות

יותר לתמונות של גברים מחייכים. זה ממש לא מוריד לכם מהגבריות, אנחנו יועדות שאתה גבר, חיוך רק מוסיף!

רב הנסתר על הגלוי!

חשפי פחות, תקבלי יותר פניות אמיתיות מכאלה שאת רוצה שיפנו אליך. רמיזה עדינה של פלרטוט, מחשוף שלא מראה אלא ברמיזה. אנחנו עשויות לחשוב כי גברים מחפשים תמונות של דוגמנית שיצאה כרגע מקטלוג בגדי הים. אין באמת סיבה לחשוב כך. סקרנות היא תכונה שמאפיינת גברים בנוגע לגוף האישה. מה שיגרום להם להתאמץ קצת, להשתגע ממחשבות של "אני מת לדעת מה יש לה מתחת", רק יעודד אותם לפנות. אם הם יקבלו את מה שהםרוצים כבר מהתמונה, זה בהכרח ישרת אותם לכוונה אחת ברורה.

אגב, גם אם את לובשת בגדים סגורים יחסית, אבל אופן הישיבה, שכיבה, הישענות שלך על חפץ עשוי להתפרש באופן כזה שהמסר שאת מעבירה יהיה בהכרח בעל אופי מיני. תשאירי את הסקרנות הזאת לאורך זמן. רק טוב ייצא לך מזה.

לגברים יש נטייה לחשוב שאם הם יחשפו את פלג גופם העליון (חטוב ככל שיהיה) זה בהכרח ישדר גבריות, כי לפי תפיסתם זה מה שהם היו מקווים לראות אצל המין השני.

אישית - אני מאמינה שגברים כאלו צריכים לצאת עם מראות.

תמונה המשדרת את אופייך

אני קוראת לזה תמונה המזמינה לשיחה. מה זה אומר? נניח והצטלמת לאחרונה בניויורק, תאילנד, פריז, לא משנה היכן, אפילו בנמל עכו, היא תמונה המעידה על אופי. אוהבת לטייל, אוהבת טיולים בעולם, אפילו משדרת "קלילות" וכיפיות. לא אדם כבד.

או תמונה שלך באיזה מסעדה מעניינת, או מוזיאון, גלריה, סדנה שהשתתפת בה, כל דבר שיכול להזמין את הצד השני לשיחה מעבר לכך כי מצאת חן בעיניו. כי הוא יודע שיהיה לו על מה לדבר איתך.

אפילו תמונה עם כובע מצחיק על הראש, עם תחפושת מעניינת (רק אם את נראית בה טוב)! יכולה בהחלט להזמין לשיחה.

אותו מחקר, הראה כי תמונה של נשים העוסקת בספורט (נניח ממרתון אחרון שהשתתפת בו), חדר כושר, משחקת משחק ספורט כל שהוא, דווקא עלול לצמצם את הפניות. כי זה נפתס בעיני הגברים כתכונה גברית, ובהכרח לא מושך. (אני טוענת שלא בהכרח, ובעיני תמונה ספורטיבית יכולה למשוך עניין לשיחה נוסף ואף לתחביבים משותפים) .

באופן כללי - אם את חושבת שאת לא פוטוגנית, או לא יודעת להצטלם (כן אפשר ללמוד את זה), בקשי מאדם קרוב שיצלם אותך. תתפרעי. תרשי לעצמך לעשות פוזות מול המצלמה, כך שיהיה ממה לבחור.

אם את לא מרגישה בנוח לפנות לקרוב אליך, יש שפע של צלמים המתמחים בצילומים לאתרי הכרויות. זה לא ממש יקר - ובהחלט שווה את כל המאמץ!

אם עלה בדעתך לדלג על תמונה כי את בעלת אופי משגע - תשכחי מזה. אלא אם כן את לא ממש רוצה למצוא זוגיות ואת בעניין של מחקר התנהגות צרכנית.

כדי ליצור את הקליק - צריך ללחוץ עליו. שיהיה פוטוגני.

בהצלחה!

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page