top of page

למה היא ואני לא


מציאת זוגיות | ענת סלע

איך זה יכול להיות שהשכנה שלך (הרבה פחות מוצלחת ממך) מצאה זוגיות והיא עומדת להתחתן?

איך זה יכול להיות שהבחורה הכי לא מקובלת (בלשון עדינה) מהתיכון כבר אמא לילד?

ואיך זה יכול להיות שהיא תמיד בזוגיות? תמיד יש לה מישהו!

ואני, עושה הכל , נראית טוב, דואגת לצאת, להכיר, אפילו מוכנה שיכירו לי, אין לי בעיה עם בליינדייטים, אתרי הכרויות, קבוצות בפייסבוק, יוצאת לדייטים, עוברת אותם טוב, אבל לא באמת מצליחה למצוא זוגיות. איזה תסכול.

נראה כאילו כולם סביבך בזוגיות.

ולך, לא ממש ברור איך זה יכולך להיות שהיא בזוגיות ואת לא?

ובכן הנה כמה הנחות שיש להניח, וכמה הנחות שיש להפריח:

1. השוואה:

אחד "האסונות "האישיים שיכולים לעורר תסכול נוסף הוא להשוות אותך לאחרות. זה שהיא הצליחה למצוא זוגיות, או זה שהיא אף פעם לא לבד, לא אומר שום דבר עליך. תקראי לזה מזל, בחירה נכונה, להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, אבל זה בטח לא קשור אליך.

עוד השוואה אחת שאנחנו נוטים לעשות היא לרווקות אחרות. "לא יכול להיות שאני והיא באותה משבצת"... שוב, זה לא קשור אליך. את זאת את והיא זאת היא.

2. רשימת קריטריונים לבחירה:

בין אם במודע ובין אם לוא, יש לנו קריטריונים ברורים בראש של הגבר אותו אני מעוניינת להכיר. 45% מהחשיבה שלנו היא אטומטית ולפי קריטריונים הברורים לנו מראש. הוא חייב להיות 185 ס"מ, הוא חייב להיות עם תואר שני, הוא חייב לגור בגוש דן (מקסימום אזור השרון), ועוד כל מיני קריטריונים שהצבנו לעצמינו בבואנו למצוא זוגיות.

ובכן, אני רוצה להזמין אותך לצמצם את הרשימה הזאת עד כמה שניתן. לא להתפשר, אלא להתגמש, לא לוותר אלא להתבגר.

תשאירי את הקריטריונים הברורים האלה לדרך בה את מזמינה קפה. (הפוך גדול, על בסיס מיים, עם חלב דל בכוס זכוכית). תני לעצמך להיות מופתעת.

3. האם המוצר אטרקטיבי?

ועכשיו נסתכל רגע אחד פנימה. אל עצמינו. האם את אוהבת את מה שאת רואה? במונחים של שיווק ומכירות - "האם את אוהבת את המוצר שאת מוכרת?", אם התשובה שאת עונה מגומגמת, אז כנראה שיש עוד על מה לעבוד. אגב - זה לא ממש חייב להיות קשור למראה חיצוני, אלא לביטחון עצמי, יכולות תקשורת בחברה חדשה, יכולת לפתח שיחה עם זרים, יכולת הבנת הסביבה ועוד.

אם נראה לך שהכל ברור, שאת מציעה משהו סופר אטרקטיבי ועדיין באמת לא ברור לך איך היא כן ואת לא, כנראה שיש משהו שצריך עוד לעשות בהתבוננות הפנימית אצלך. אולי לא משהו קיצוני אבל בהחלט להזיז משהו.

4. מחשבה בוראת מציאות:

שמעת על אפקט פיגמליון? ממש בקצרה למי שלא מכיר, (פיגמליון שמאס בנשים, לאחר אהבה נכזבת, החליט ליצור את פסל מושלם של אישה הוא השקיע כל כך הרבה מחשבה, יופי ופרטים קטנים בפסל עד שהוא התאהב בו ממש. היה מטפח אותו משקיע בו כל כך,פיגמליון האמין כי אותה דמות של פסל היא ייצור חיי של ממש, ביחס שלו, בהשקעה, בהתבוננות עד שיום אחד הפסל הפך למציאות!).

ובכן, מה אני אומרת פה? השקיעי תמיד במחשבות חיוביות. אל תחשבי נו, מתי זה כבר יקרה לי, אלא בעשייה שזה יקרה. השקיעי בעצמך, ספרי לכל הסובבים אותך כי את מעוניינת למצוא זוגיות.

כמה קל להיות פאסימיים. נטרלי את רעשיי הסביבה והתמקדי. בתוצאה.

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page