top of page

עשר עצות שימושיות בדרך למציאת האחד שלך


אין דרך אחת נכונה למצוא את האחד שלך. כל אחת מביאה עמה את סיפור ההכרות המיוחד שלה עם בן זוגה.

אפשר לנסות להעתיק את השיטה, לא פחות חשוב הוא לעקוב אחרי הדרך. למה זה הצליח לה? ואיך אני יכולה לעזור לעצמי כדיי להצליח?

הנה עשר עצות שימושיות על הדרך הנכונה למציאת האחד שלך:

1 . ראשית, תמצאי חיים משלך. אם יש משהו שאת מאחלת לעצמך לפני שאת מתחתנת עם מישהו זה להתחתן קודם כל עם עצמך, ועם החיים שלך.

איך עושים את זה? שאלי את עצמך כמה את פועלת ויוצרת חוויות לעצמך? פעילויות בתחומי העניין שלך יצרו לך חיים מגוונים ועשירים שימלאו אותך בלי קשר לאיש שלך.

תוכלי גם, לאמץ לעצמך מודל של אישה שאת מעריכה או מעריצה ותשאלי את עצמך על מה את מעריכה אותה. נסי לשנות את דפוסי התנהגות שלך באופן כזה שיגרמו לך לחשוב שאת נראית כמוה או מאמינה כמוה. מספיק שתאמיני בדרך שלה ותראי שאת מובילה שינוי עצמי חיובי זה כבר יעזור לך לחשוב ובטח שלהתנהג אחרת. כנראה שטוב יותר. אם את לא בטוחה בערכים שאת אוהבת ומוקירה תוכלי לשאול איש מקצוע שיעזור לך לחשוף את הערכים החשובים שלך. ערכים המניעים אותך להצלחה.

למדי לחיות בצורה מאושרת עם עצמך קודם כל . אף אדם נכון ככל שיהיה, לא יגרום לך להיות מאושרת. את תהיי כזאת ללא קשר אליו ורק אז תהיה לך מערכת יחסים טובה ומאושרת .

2. עד כמה את מסוגלת להעריך איך את נראית? האם את שניה מלהיות בר רפאלי? או אחותה אסתי? או גל גדות? איך את נראית באמת? מה מחמיא לך? אפשר להתבאס מהמצב או לשנותו, אבל הכי חשוב הוא להיות שלמה עם מי שאת. זה לא פשוט, אבל אני מאמינה גדולה בלהשקיע במה שיש, ולא במה שאין.

השלימי עם המראה שלך. גברים שונים אוהבים נשים שונות בכל המידות, חלק מהענין זה לדעת איך להתלבש באופן כזה שיחמיא לך. כמובן שאף אחד לא מעריך הופעה מרושלת או מרופטת.

אני מאמינה שמי שחיה את חייה לפי תסכול אחד גדול של מה אני לא אהיה, לא תצליח לעולם להיות מאושרת בחלקה, ותפסיד גם כאלה שיראו בה משהו אטרקטיבי מאוד. שוב, השלימי עם המראה שלך! (אם את לא רוצה להשלים איתו, עשי מה שניתן כדיי לשנותו. קיצוניות לכאן או לכאן אינה בריאה כמובן).

תעבדי עם מה שיש, ותשיגי כך תוצאות טובות ביותר. התייעצי עם מומחים בסטיילינג, יש אפילו מוכרות בחנויות שיודעות להתאים בגדים בצורה טובה יותר מאשר הרצון למכור משהו שאינו מתאים לך. לכי לקניות עם מי שאת מאמינה שתדע להגיד לך את האמת על בחירת הבגד.

3. תדעי מה את בעצם מחפשת בגבר שלך. הרבה מעבר לתכונות אופי, מה הערכים שחשוב לך שיהיו לו. ואז גם תשאלי את עצמך מדוע אני רוצה את הקשר הזה?

התכווני למשהו מאוד מדוייק אבל רחב באותה מידה. הרעיון הוא לנסות לשנות את התמונה ה כביכול ברורה שיש לך בראש על מי מתאים לך ולהעז לחשוב קצת אחרת ממנה. הסתכלי מעבר לנקודה הנוכחית בה את נמצאת עכשיו ונסי לדמיין עצמך איפה את בעוד עשר שנים מהיום. האיש הזה שאת מעוניינת בו, יכול לעמוד לצידך ולהיות איתך בנקודה בה את נמצאת?

4. נסי להתעלות על טעויות העבר, וללמוד מהן. צניעות היא אחת התשובות הטובות ביותר למציאת זוגיות. גם אם את בתחושה שנידונת לרצף של טעויות, הדרך הנכונה ביותר היא ללמוד מהן, ולהבין כי חלק מתהליך היא הדרך עצמה. אצל חלק הדרך קצרה יותר, ואצל חלקן ארוכה יותר. כולן בלי יוצא מן הכלל חייבות לחצות את הגשר ולהתחיל ללכת בו אל עבר התוצאה.

אין דבר גרוע יותר מרחמים עצמאים. לא רק שזה מוביל לדכדוך ודיכאון ותחושת ביטחון עצמי ירודה, זה בהכרח לא מושך לגשת אליך ולנסות לשוחח איתך. אגב, גם באופן עקיף, יהיה קשה לשדך בחורים למישהי ממורמרת.

5. היי אמיצה מספיק לשוחח עם חברות שלך ובני משפחתך על מי לדעתם מתאים לך. שאלי דווקא על החוזקות שלך ולא על החולשות. תידהמי לגלות מה חושבים עליך הקרובים לך ביותר ובעיקר מה הם מאחלים לך.

שאלי אנשים שאת מעריכה את תבונתם ומכירים אותך טוב מספיק כדיי לתת תשובות אמיתיות.

6. האם את מספיק פתוחה לנסות את כל הכלים העומדים היום לרשותך להיכרויות? אם את בעולם הוירטואלי, האם התמונות שלך באתרי הכרויות טובות מספיק? האם החברים שלך יודעים שאת מעוניינת למצוא זוגיות, והאם את דואגת להגיע למקומות עם פוטנציאל להיכרויות?

את יודעת שאת יכולה לעשות יותר אבל נוח לך עם פלטפורמה מסוימת שבחרת ועדיין את לא מצליחה למצוא את האחד שלך, כנראה שאת צריכה לחשוב על לשנות את הכלי או את הדרך בה את משתמשת בו.

7. אולי הסעיף השנוי ביותר במחלוקת. נסי משהו שעוד לא עשית. בעיקר כדיי לאתגר את עצמך ולהבין שאת מסוגלת לעשות דברים כאלו. לצאת מאזור הנוחות, לצאת מהגבולות של עצמך ולהוכיח שאת יכולה, ייתן לך תמיד את הידיעה שהבלתי אפשרי – הוא לא כזה. זה מתחיל בלהאמין בעצמך שאת מסוגלת ושמגיע לך ומוביל ל- למצוא את האחד שלך בלעשות משהו שעוד לא עשית.

מה זה אומר? תשאלי את עצמך מה עוד לא עשית כדיי למצוא את הזוגיות הנכונה והטובה עבורך. התשובות אצלך.

8. כותרת העיסוק שלו לא מעידה על אישיותו. כמה מושך זה לצאת עם רופא? האם זה בהכרח מעיד עליו שהוא אדם המתאים לי ולערכים שלי? כמה מושך זה לצאת עם עורך דין או רואה חשבון, מהנדס? זה אולי נשמע טוב על הנייר, ויהיה קל למכור אותו לסביבה שלך אבל זה בהכרח לא מעיד על תכונותיו ויכולותיו, כישוריו והתאמתו אליי... בכל אחת מאיתנו מסתתרת אותה פולניה קטנה או גדולה שכל הזמן מספרת לנו מי יהיה מתאים להביא הביתה. אבל! ופה מגיע אבל גדול, זה ממש לא חייב להתבטא במקצוע שלו.

תנו צ'אנס גם למישהו שבהכרח אולי לא יתפוס אצלכם את המשבצת המתאימה. צאו לרגע מהתמונה שלכן וראו מעבר למקצוע שלו, הסתכלו ובחנו את אופיו וקנקנו. תרשי לעצך להיות מפתעת. (חזרי לעצה 7).

9. צפי להכיר אדם אנושי. מר פרפקט קיים באגדות וגם לו אנחנו כבר לא ממש מאמינות. תשאלי את עצמך האם אני מושלמת? אילו תיקים אני מביאה עמי למערכת יחסים, כך, צפי גם מהבחור להביא עמו תיקים או שריטות ולקבל אותן כמו שהן, זוהי עסקת החבילה.

אפשר תמיד להיות בררנית ולהחליט זה לא מתאים לי כי... השלימי את המשפט. השאלה היא היכן עובר הגבול ועל מה את מחליטה לשים את הדגש.

החיצוניות קובעת, אבל האם אנחנו מסוגלות לראות מעבר לפיזיות של הגבר?

להכיר את הגבר שלך אומר להיות עם יותר חמלה כלפי החולשות שלו ועם הערכה רבה כלפי החוזקות שלו. כשם שאת מצפה שיסתכל עליך ויעריך אותך בצורה דומה.

10. רומא לא נבנתה ביום אחד. כדי למצוא את האחד שלך נדרשת סבלנות. והרבה. גם לפגוש אנשים שונים ובכך לדעת מה לא מתאים לך וגם כדי להבין שהדרך אליו כנראה דורשת זמן.

זה בדיוק הזמן לחזור ולומר שמי שמגיעה למצוא זוגיות עם שעון מחוגים ענק המוביל אותה קדימה, כנראה שתמצא זוגיות עם השעון שלה.

שימי את השעון בצד. הוא לא תורם לתחושה הכללית של מתי הוא יבוא, ותחושת בזבוז הזמן.

אם את עושה משהו עבור הזוגיות שלך היא תגיע בסוף. יהיו כאלה שיעשו יותר טעויות ויהיו כאלה שפחות. אין מה לעשות כנגד הזמן אלא ללכת עמו לטובתך.

33 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page